Salam Cinta..~

" CiNtaKu KePaDa TuHaN keRaNa aKu aDaLaH ciPtaan-Nya.. CiNtaKu TeRhaDaP seSeOraNg itU aDaLaH keRaNa PeRaSaaN yaNg DiCiPta Oleh-Nya "

Tuesday 29 March 2011

SaYa SeDiH... ( T.......T )




hye kawan2....... =)

ari ni saya sgt2 sedih.. =(
pg ni saya ada meeting at umah bOs..
bkn saya sowg jer, kwn2 saya pun sama..
tp x ramai la, lam 6 Org jerk..

actually..nk dijadikan cite.. 

ari ni saya bgn agak awal dari hari2 biasa..
almaklum lah, saya ni liat cket nk bgn pg..hihihi~
saya pun pergi la mandi..
sesudah mandi jer, saya pun terus nk masuk bilik nk bersiap2 nk g meeting pg nih..
but,
x sempat nk masuk bilik lg, sis yg satu umah ngan saya ni bg taw..
" wanie..! pian call, kete kena pecah..! "
terkejut saya x taw nk ckp apa, menggigil lutut sambil carik hp nk call si pian nih..
::: pian tu my belOved saya.. :) :::

kcian taw..
bnyak tol dugaan demi dugaan yg menimpa skang nih..
itu ari xcident, kete habis remuk..
saya sad sgt2 taw bila tgk kete tu time dia xcident itu ari..
teruk sgt..!!
nasib baik my belOved xde la teruk sgt cam kete tu..
tp agak teruk jugak la kepala dia tu, bcoz dah terhantuk kt stereng kete..
u all bayangkanlah..
kalo tiang lampu eletrik yg kt tepi jln tu tiba2 terhempap kat atas kete u all time
u all sndiri tengah drive..
mesti takut kan??
itu lah yg terjadi kpd my belOved saya nih.. :(

kete dah remuk..
apa lg masuk workshop lah..
lama jugak nk repair sume tu, 4 mOnth kete tu duk kat lam 'ward'..
n x sampai 2 month kete dia ni kuar wOrkshop jer,
malam tadi ada plak dajal yg kuang asam..! stupid!!
pecahkan cermin kete semata2 nk amik bag lappy kat lam kete tu..
adOoyyaaii..!

but lappy xde pun kat lam bag tu..
yg ada hanya resume n repOrt2 kje jer, 
aduhai..
sia2 jerk penyangak ni pecahkan cermin kete,
menyusahkan org jerk..!!
saya tengah hOt ni..! marah sgt!!
hurmm..~

but nk buat camane kan??
menda dah jadik, redha jelah..
saya nk meeting hari ni pun rasa cam x bermaya jer.......(-.-)

pada kawan2 yg kat luar sana..
saya juz nk berkongsi cerita jer, n..pesanan frOm me..
jangan sesekali tinggalkan bag kat lam kete,
x kisah la bag tu kecik ke besor ke..
yg penting bag..
penyangak ni taw nk merOmpak jerk, dia x taw isi kt dalam tu apa..
so..yg susah spe??
kita.......jugak kan??
diOwg x taw lg..hukum karma tu camana..
bila dah terkena kat btg hidung sndiri, baru dia taw langit tu tinggi ke rendah..
ingatlah..setiap perbuatan ada balasan..

p/s : sOwy kawan2..kalo ada part yg saya says agak kurang sOpan..
bye2..
peace nO war..!!












No comments:

Post a Comment